Home

DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ELIBERAREA SAU PRESCHIMBAREA PASAPORTULUI SIMPLU TEMPORAR:

Pentru minorii īntre 14 si 18 ani cartea de identitate care are forma si continutul stabilite conform H.G. nr. 839 din 2006 ( īn care nu figureaza prenumele parintilor), trebuie īnsotita de certificatul de nastere īn original.

TERMEN DE VALABILITATE:

TERMENE DE ELIBERARE

Termenul de eliberare pentru pasaportul simplu temporar este de 14 zile calendaristice.

Pasaportul simplu temporar se elibereaza in termen de cel mult 3 zile lucratoare de la data depunerii cererii (pe langa cazurile prevazute expres la literele b)-f) ale art. 17 din Legea nr. 248/2005) in situatii obiective in care, din motive de sanatate, familiale sau profesionale, este necesara si urgenta prezenta persoanei pe teritoriul altui stat si nu exista timpul necesar pentru emiterea pasaoportului simplu electronic. Aceste situatii trebuie dovedite, dupa caz, cu documente care sa ateste motivele.

NOTA
Recomandam pe cāt posibil evitarea prezentarii la ghiseele de preluari imagini cu haine deshise la culoare!

Atentie!
Pasaportul temporar este recunoscut ca document valabil de calatorie doar de anumite tari.
Va recomandam informarea la ambasada tarii de destinatie pentru confirmarea recunoasterii pasaportului temporar ca document de calatorie sau accesati link-ul de mai jos.

Informatii de interes public pentru cetateni care solicita pasapoarte temporare

ELIBERAREA(RIDICAREA):